لباس زیر

 

 خیلی از خانم ها اونقدری که به لباس های رو اهمیت می دهند به لباس های زیرشون اهمیت نمی دهند این در حالی است که لباس زیر برای یک خانم اهمیت زیادی داره.... 

  

همیشه وقتی می خواهید متوجه بشید که آیا لباس زیر مناسبی به تن دارید یا نه این سوال رو از خودتون بپرسید که آیا خود شما از خانمی با چنین لباسی خوشتون می اید؟ایا از نظر شما زیبا و برازنده است؟  

 معتقدم که وقتی لباس زیر خوب می پوشید حتی خوتون هم نسبت به خودتون احساس بهتری دارید و روی اعتماد به نفس شما تاثیر می گذاره..... 

 همین الان هر چه لباس زیر کهنه و گشاد و نا مناسب دارید بیرون بریزید و به فکر یه سری لباس زیر مناسب و برازنده خودتون باشید.... 

سعی کنید همیشه: 

۱-لباس زیر فیکس تن خود بپوشید نه بزرگتر و نه کوچک تر 

۲-لباس زیر شما همیشه جنس نرم ومرغوب داشته باشد . 

۳-همیشه سعی کنید هماهنگ و ست باشد (همرنگ) .

۴-هنگام خواب حتما از لباس زیر های نخی استفاده کنید. 

نظرات 3 + ارسال نظر
نوشین مامان هستی سه‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:33 ب.ظ http://www.hastiyemaman.blogfa.com

سلام عزیزم
خیلی به نکته جالبی اشاره کردی همین الان میرم سراغ لباسهای زیرم و ...بازم ممنون

سارا خانوم سه‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:01 ق.ظ

سلام رفیق
حس میکنم خیلی کار ما دلتو شکسته
باور کن من و ارش نمیخواستیم اینطوری شه
ای کاش در وبلاگ میهن بنویسی
من ادرس این وبلاگ رو لینک کردم
میدونم کارت عالیه و هدفت والا
بانو
تنهام نذار
من این روزا اصلا فکرم درست کار نمیکنه
نمیخوام رنجیدت کنم
باور کن............
دوست دارم

فدای تو بشم...نه عزیزم رنجیده نیستم ....اصلا
اون وبلاگ هم بسیار وبلاگ خوبی است....فقط منظور من اون نبود ...خودم کلی ازش استفاده می کنم
دوس دازم باهات خرف بزنم...

ستاره آسمونی سه‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:01 ب.ظ http://ghor87.blogfa.com

سلام
متناتونو نمیشه خوند فونت زبان وبلاگتون عجیب غریبه اگه میشه و ممکنه درستش کنین
ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد