و اما امروز یک سری ماسک مفید و طبیعی برای پوست: 

- ماسک گلابی 

 
این ماسک برای پوست های چرب بسیار مفید است . استفاده از این ماسک را به افرادی که منافذ پوستی آنها واضح و نازیبا شده توصیه می کنیم. برای تهیه آن کافی است که یک گلابی رسیده را خرد کنید و بر روی پوست صورت بمالید و بیست دقیقه ی بعد آن را با آب یا پنبه آغشته به گلاب از سطح پوست خود پاک کنید.
 ماسک سیب 
 

یک سیب را پوست بکنید و آن را نصف کنید و یک نیمه آن را خرد کنید و با یک قاشق غذاخوری عسل مخلوط نمایید و خوب هم بزنید. سپس آن را بر روی صورت و گردن بمالید، آنگاه پوست را با نوک انگشتان ماساژ دهید. 

حال کمی صبر کنید تا ماسک خشک شود و پس از بیست دقیقه آن را بشویید. این ماسک باعث جلوگیری و درمان چروک صورت و سبب طراوت و تقویت پوست می شود. - ماسک خیار 
 

یک یا دو خیار را رنده کنید و به صورت ماسک بر روی پوست صورت خود قرار دهید و بیست دقیقه بعد آن را با آب یا پنبه آغشته به گلاب از سطح پوست خود پاک نمایید. ماسک خیار تأثیر زیادی در ایجاد طراوت و شادابی و لطافت پوست دارد 

- ماسک پرتقال  


یک پرتقال را پوست بکنید، هسته ها و پوست های نازک پره های آن را جدا کنید، روی پوست صورت خود بخوابانید و پس از بیست دقیقه با آب سرد بشویید. این ماسک برای درمان جوش های غرور جوانی (آکنه) مؤثر است ولی افرادی که پوست خشک دارند نباید آن را مصرف کنند.

نظرات 2 + ارسال نظر
زیتون شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:54 ب.ظ http://zatun24.persianblog.ir

سلام موفق باشید
وبلاگ خوبی دارید بدیع وقابل توجه اندمطالب

متشکرم...نظر لطف شماست

آشیونه ی عشق ما یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:50 ق.ظ http://hr6663.blogfa.com

بانوی عزیزم دست گلت درد نکنه...
مرسی که اینقدر مطالبت خوبه
بووووس

قابل شما رو نداره عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد